rss

Wednesday, January 26, 2011

>> Israel intai Mohfi.blogspot?

Wah ! terkagum seketika Mohfi bila melihat pageviews by Countries blog ni,ada yang datang dari Israel!

Apa yang Israel ini mahu dari blog ini ? ;)

Sesiapa yang dari Israel tu,jangan datang blog ni lagi,aku benci kau! (pandai-pandai lah dia translate)-Mohfi

10 comments:

amira afiqah bt mohd yusof on 2:42 AM said...

walla~ berita sensasi nieyh.HAHAHA

Ai Ni.. on 10:50 AM said...

uih..bahaya ni..cepat siap sedia peralatan perang..jihad~hihi..:)

adibey on 8:18 PM said...

ok bgt nih berita sob...
heboh ...hehheh

delour on 2:21 AM said...

first time tgk visitor dr negara tu..boleh pulak tersesat kt cni eh..=P

s.y.a.r.q on 11:32 AM said...

mungkin dye pandai Bahasa melayu kot.... :)

Aqila Safuan on 12:27 PM said...

israel is dont having a coutry . they are perampas. apapun .lwaakk doee. apa sesat terbaca blog kamuuu : )

Ain Tralala on 12:34 AM said...

ada faktor2 pengganas kot kat ini blog? p/s>> jangan marah...

misSbLurRy on 1:23 AM said...

perggg..hebat giler.....ahahahaha

eddy on 1:09 AM said...

spammer kot...

farhan on 4:16 AM said...

sama la aku bro...ada visitor dari israel dtg tgok blog aku....aku nak visitor drpd jerman takde lagi

Related Posts with Thumbnails
 

Pengikut

Belasungkawa

My photo
Aku adalah seorang lelaki yang berada di atas muka bumi ini ingin mengetahui tentang siapa diri aku sedalam-dalamnya.Blog adalah tempat untuk aku belajar erti perkongsian.Aku hanya menulis bila aku benar-benar jujur hendak menulis.Aku mungkin satu-satunya makhluk yang boleh menerima diri aku seadanya,walau pernah berlaku yang aku tidak pernah setuju dengan diri aku sendiri.

Blog ini ?

Lihat ini

Experimental By Mohfi. Powered by Blogger.