rss

Tuesday, February 01, 2011

>> Kita bertuah

Be grateful of what you have..."-Mohfi

5 comments:

Cikgu Kini on 3:02 PM said...

bersyukur dengan apa yg ada... =)

zaty luvlianncez on 3:41 PM said...

more than lucky

:)

Unknown on 12:24 AM said...

betul tu..
kita bertuah..
Alhamdulilah.. :)

bjay69 on 7:29 AM said...

hargai dan syukuri nikmat anugerah yang diberi.

unknown girlz on 9:04 AM said...

betul... syukur dgn kelebihan n kekurangan :)

Related Posts with Thumbnails
eXperimantel
 

Pengikut

Belasungkawa

My photo
Aku adalah seorang lelaki yang berada di atas muka bumi ini ingin mengetahui tentang siapa diri aku sedalam-dalamnya.Blog adalah tempat untuk aku belajar erti perkongsian.Aku hanya menulis bila aku benar-benar jujur hendak menulis.Aku mungkin satu-satunya makhluk yang boleh menerima diri aku seadanya,walau pernah berlaku yang aku tidak pernah setuju dengan diri aku sendiri.

Blog ini ?

Lihat ini

Experimental By Mohfi. Powered by Blogger.