rss

Wednesday, November 10, 2010

>> World's Biggest' Flash Drive


'World's Biggest' Flash Drive (for now...) Kingston 256GB DataTraveler 310,Kat Low Yat Plaza dijual dengan harga RM 2,195 seunit? saper je lah yang nak beli tu?

DataTraveler 310

Store more - with the highest capacity Flash drive available.


Kingston's new DataTraveler® 310 USB Flash drive features 256GB capacity, making it the highest capacity drive available on the market. There's plenty of room for movies, high-resolution photos, applications, graphics and other large files - all on a compact device not much larger than a standard USB drive.

sumber

2 comments:

Azman Roslan on 1:49 PM said...

aku pun nak camni.. huhu

mohfi on 10:10 PM said...

waaa~ mau mcm tu boleh tapi duit beb! giler sebulan gaji aku tu... ;)

Related Posts with Thumbnails
 

Pengikut

Belasungkawa

My photo
Aku adalah seorang lelaki yang berada di atas muka bumi ini ingin mengetahui tentang siapa diri aku sedalam-dalamnya.Blog adalah tempat untuk aku belajar erti perkongsian.Aku hanya menulis bila aku benar-benar jujur hendak menulis.Aku mungkin satu-satunya makhluk yang boleh menerima diri aku seadanya,walau pernah berlaku yang aku tidak pernah setuju dengan diri aku sendiri.

Blog ini ?

Lihat ini

Experimental By Mohfi. Powered by Blogger.