rss

Wednesday, January 05, 2011

>> Perempuan juga harus faham lelaki !

  1. Lelaki menggoda perempuan hampir setiap hari,tapi sebelum tidur atau tengah baring menanti tidur,lelaki selalunya memikirkan perempuan lain yang seksi dan cantik,dan berkemungkinan besarnya bukan teman wanitanya sendiri.
  2. Lelaki lebih emosional berbanding dari apa yang wanita fikirkan.Jika lelaki menyintai seorang perempuan dengan sepenuh hati,dan permpuan itu menninggalkanya atau apa jua perkara yang menyakitkan berlaku dalam perhubungan,lelaki selalunya akan mengambil masa yang agak lama untuk pulih,mungkin hampir setiap minit dalam hidupnya. (susah nak jumpa)
  3. Lelaki kesemuanya akan menjadi gila sekejap selepas menerima senyuman dari seorang perempuan,walaupun perempuan tu sebenarnya sedang senyum pada kawannya yang ada di belakang lelaki itu.
  4. Lelaki lebih perasan dari perempuan !
  5. Lelaki yang menyukai seseorang perempuan selalunya mengharap yang perempuan itu hanya bercakap tentang dirinya sahaja.kononya dialah lelaki yang A'
  6. Lelaki selalunya menyalah tafsir ayat sms dari seorang perempuan,"susahnya! oklah tak pe,i tanya orang lain!...." contoh sms tersebut akan membuatkan lelaki tersalah anggap yang kononya dia tak mampu jadi hero dalam hidup perempuan itu,jadi kaum perempuan perlu ingat jangan sesekali hantar sms gantung kepada lelaki.Cakap biar terang !
  7. Jika anda seorang perempuan yang sedang mendengar masaalah dari seorang lelaki,anda hanya perlu diam dan jangan sesekali memberi nasihat,lelaki selalunya hanya meluahkan kemarahanya sahaja dan bukan hendak mendengar nasihat.Sesetengah lelaki memandang nasihat perempuan sebagai menjatuhkan kelakian lelaki tersebut!.cukuplah dengan mengatakan "Bertenang dan bersabar!".
  8. Lelaki jarang sekali mampu menyelesaikan masaalahnya sendiri,dan mereka sangat angkuh untuk mengakuinya.
ps:terkena kat batang hidung lelaki jugak ke?

    1 comments:

    elieynz on 9:00 AM said...

    lelaki lebih emosi? wah, baru tau ni... hahah..

    Related Posts with Thumbnails
    eXperimantel
     

    Pengikut

    Belasungkawa

    My photo
    Aku adalah seorang lelaki yang berada di atas muka bumi ini ingin mengetahui tentang siapa diri aku sedalam-dalamnya.Blog adalah tempat untuk aku belajar erti perkongsian.Aku hanya menulis bila aku benar-benar jujur hendak menulis.Aku mungkin satu-satunya makhluk yang boleh menerima diri aku seadanya,walau pernah berlaku yang aku tidak pernah setuju dengan diri aku sendiri.

    Blog ini ?

    Lihat ini

    Experimental By Mohfi. Powered by Blogger.