rss

Friday, January 28, 2011

>> Perasaan apakah ini?

   Selalu Mohfi terbaca tentang betapa susahnya blogger nak tulis entry apa setiap hari.Tak ada idea,ada idea tapi tak tahu nak mulakan pula dan macam-macam lagi rungutan.

   Tapi Mohfi pula ada satu perasaan yang mungkin kedengaran pelik,lucu,meluat dan mual pada sesetengah blogger/penulis lain.Setiap kali Mohfi ingin menulis entry di blog ini,ada satu perasaan yang seolah-olah membisik kepada Mohfi yang menyatakan yang jodoh dan pasangan Mohfi ada di kalangan blogger-blogger.

   Setiap kali Mohfi lakukan blogwalking di ShotBox blogger-blogger lain perasaan itu menjadi sangat kuat,seolah-olah si dia macam dekat dengan Mohfi.

Siapa ya?"-Mohfi

10 comments:

nia Athena on 8:28 PM said...

sapa tu ek mohfi?? haaha

NOOR FATIN on 11:36 PM said...

siapakah org tu? hehe

misSbLurRy on 12:36 AM said...

kalau btol sekali pon
apa salahnye kan??

aLya on 2:23 AM said...

uishh...da bau2 nasi minyak da nie :)

s.y.a.r.q on 8:53 AM said...

jeng jeng jeng...

surprise!! ha ha ha..

kalau betol ape perasaan mohfi tu, nanti cerita eh kalau da jumpe siape :)

e F a on 9:07 AM said...

sapa2? main teka2 pulaks...

sufian on 10:53 AM said...

erm... lwk siot lah menda nie, th perasaan pa? kot2 perasaan 2 muncul bab mohfi dah dok berkenan kat sorang awek bloger kat sni..

zaty luvlianncezzz on 8:47 PM said...

perasaan apakah itu??

btw i've new n3

http://eityzaty.blogspot.com/2011/01/jom-atasi-kekurangan-diri.html

come ;)

cikblurr on 12:18 AM said...

aip3...prasaan apekah itu??? jeng33...

wanacesh on 5:35 AM said...

kelakar la mohfi ni,,memg jujur btol bdk ni

Jom sama-sama up traffik,,!!

Related Posts with Thumbnails
 

Pengikut

Belasungkawa

My photo
Aku adalah seorang lelaki yang berada di atas muka bumi ini ingin mengetahui tentang siapa diri aku sedalam-dalamnya.Blog adalah tempat untuk aku belajar erti perkongsian.Aku hanya menulis bila aku benar-benar jujur hendak menulis.Aku mungkin satu-satunya makhluk yang boleh menerima diri aku seadanya,walau pernah berlaku yang aku tidak pernah setuju dengan diri aku sendiri.

Blog ini ?

Lihat ini

Experimental By Mohfi. Powered by Blogger.