rss

Friday, January 07, 2011

>> Di Sebalik Datuk Misbun Sidek dan Datuk Lee Chong Wei

  Isu Misbun Sidek meletakan jawatan sebagai sebagai jurulatih Persatuan Badminton Malaysia (BAM) pada 31 Disember 2010 telah menimbulkan tanda tanya pelbagai pihak,apakah sebenarnya yang berlaku? Mohfi sendiri tertanya-tanya apakah sebenarnya yang berlaku,tak suka orang dalam ke?gaji kecik sangat ke?dapat kerja baru kot? tapi semua tu tak menjadi masaalah rasanya.Kalau datuk misbun ingin melepaskan jawatanya rasanya macam dah munasabah,umur pun dah lanjut nak-nak lagi dia memiliki persatuan badmintonnya yang tersendiri Nusa mahsuri.

  Dalam kes ini yang menarik perhatian Mohfi ialah keakraban kaum yang pada mohfi sangat menarik,mendengar dari kenyataan Datuk Lee Chong Wei
saya akan keluar daripada BAM untuk bersamanya"
  Benarlah seperti apa dikata "sukan menyatukan seluruh bangsa"...




2 comments:

Hairun Azmi on 9:43 AM said...

Hubungan Datuk Misbun dan Datuk Lee Chong Wei mungkin dah akrab macam hubungan anak beranak dah...sebab itu mereka sukar untuk di pisahkan..


Pencuri kabel di belasah

Mohfi.blogspot milik Mohd Firdaus on 8:31 PM said...

Yup! betul tu miecyber sepatutnye kita seluruh rakyat Malaysia tak kira kaum dan bangsa misti macam tu,macam anak beranak !

Related Posts with Thumbnails
eXperimantel
 

Pengikut

Belasungkawa

My photo
Aku adalah seorang lelaki yang berada di atas muka bumi ini ingin mengetahui tentang siapa diri aku sedalam-dalamnya.Blog adalah tempat untuk aku belajar erti perkongsian.Aku hanya menulis bila aku benar-benar jujur hendak menulis.Aku mungkin satu-satunya makhluk yang boleh menerima diri aku seadanya,walau pernah berlaku yang aku tidak pernah setuju dengan diri aku sendiri.

Blog ini ?

Lihat ini

Experimental By Mohfi. Powered by Blogger.