rss

Friday, November 12, 2010

>> iLuvislam.com


TAHNIAH !

Laman web iluvislam.com menduduki tangga ke3 di Malaysia,ia telah disenaraikan '50 Most Popular Facebook Pages in Malaysia' oleh GreyReview (Grey Insights Sdn Bhd). Bilangan jumlah 'likes' iluvislam.com di laman web Facebook telah pun melebihi 500,000.

Laman Web yang mengetengahkan unsur2 bacaan kerohaniaan dan keindahan agama islam itu jugak mampu mendahului TV3, Harian Metro dan media lain,ini ternyata masih ramai rakyat malaysia yang masih peka tentang penekanan agama islam berbanding hiburan lain.

Saya selaku pemilik Blog ini MOHFI ingin mengucapkan setinggi2 tahniah kepada pemilik laman web tersebut dan penulis2 artikel di dalam lama web iluvislam.com.Teruskan usaha anda untuk menyampaikan maklumat Islam, menyampaikan suara Islam dan memperlihatkan keindahan Islam.

0 comments:

Related Posts with Thumbnails
eXperimantel
 

Pengikut

Belasungkawa

My photo
Aku adalah seorang lelaki yang berada di atas muka bumi ini ingin mengetahui tentang siapa diri aku sedalam-dalamnya.Blog adalah tempat untuk aku belajar erti perkongsian.Aku hanya menulis bila aku benar-benar jujur hendak menulis.Aku mungkin satu-satunya makhluk yang boleh menerima diri aku seadanya,walau pernah berlaku yang aku tidak pernah setuju dengan diri aku sendiri.

Blog ini ?

Lihat ini

Experimental By Mohfi. Powered by Blogger.